Man?

Publicerat: 2011-04-20 | 22:37:36

Hur vill ni att en man ska se ut, lång, kort, mellan, rykt, klippt?

Jag själv håller mig till en mellan lång man som jag klipper. Jag försöker att rycka ibland med saken är att Nobless verkligen hatar det så jag brukar lägga ner det. Hennes man växer också väldigt snabbt vilket gör att ska man hålla kort så skulle jag nog få vara på den varannan vecka.

I början när jag fick henne ville jag ha låååång man, riktigt lång man. Men min hopptränare, folk i stallet o mamma började tjata på mig att jag var tvungen att klippa henne så då fick jag (med en liten tår i ögat) göra det haha.

Ett tag var jag inne på stubb också. Men mamma hotade med att sälja henne om jag klippte stubb, haha illa. Så stubb fick det inte heller bli.

Och kvar blev halvlång, välvårdad man. Nobless har dock tjock man som växer snabbt så iband är den väl inte jättefin haha.


Lagom lång man, enligt mig. (Luggen är dock en annan 5a haha nej men den ser välvårdad ut...)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Hanne

Kalle har lååång man, men man måste klippa den ibland så att den inte blir för sliten i topparna :)

2011-04-24 | 17:20:04
URL: http://coronaonslow.blogspot.com


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback