Resultat

Publicerat: 2011-04-29 | 22:53:01
Vi kom dit vid 5 o åkte därifrån 9. Vad ska man säga? gaaalet mkt folk, ingen hade så mkt koll så man fick vänta länge men men :)

Framridningen gick jättebra, hon var mjuk och fin :)

Framhoppningen däremot var kaos. Hon hoppade lilla och räcket bra. Sedan vid oxern (som jag tyckte sååg mega läskig ut) den såg piss hög ut, tror den var nästan 1m. Vilket fall red jag kasst o hon sprang undan flera gånger på den. Sen hjälpt een tjej med (som jag red för på ridskolan). hennes doter och massa allebyare var där så det var ju bra. Hon sänkte att hål o då blev jag säkrare o hon hoppade det super.

90 - Första rundan gick bra. Fick ett stopp på andra hindret. Var en oxer o var ju lite osäker. Annars hoppade hon fint. 4 fel totalt alltså.

90 - andra rundan på 90. Nobless var duktig och hoppade fint. Felfri :)

Mamma tog typ 5 bilder suck... men ska se om ngn annan tog ngt. Annars kommer de få bilderna upp imon.

Imon ska jag till Mikael igen o rida lektion. Nu ska jag sova. God Natt!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback