Resultat

Publicerat: 2011-04-02 | 20:05:14
Är DÖDENS trött. Var i stallet 06.30 o kom hem 18.00, 11.5h underbart haha.

Iaf:

LD: Hon var fin, var lite slö till 2:an och var i sista. Men var felfri. Så det blev rosett. Inte så mkt att säga om rundan, den var bra.

5 timmar senare...

LC: yes ni läste rätt, 5h mellan mina klasser, kul. Hon var slö från början. Peta andra hindret. Kom fel på trean o var inte med så ett stopp. Hoppa om trean, då peta hon. Fin fram till sista som var ett naturhinder. Det var jätteläskigt så två stopp där. Tyvärr utesluten. Men på tredje försöket hoppa hon det.
Hon var helt enkelt trött, Förståligt då hon stog inne i transporten 3h o sen fick hon stå utanför.

Nobless var duktig endå, hon kämpa på. Dock var peten galet onödiga och stoppet på trean, mitt fel! Mamma trodde dock att hur bra jag än red så skulle hon troligtvis stannat på sista, det var väldigt läskigt tyckte hon. Men det hade räckt med ett stopp där! Aja hon kom över det iaf.


Efter LD:n










Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback