Snyggt snyggt snyggt

Publicerat: 2011-04-08 | 21:31:04
Lamicell gör bara snyggare och snyggare schabrak.

Detta har jag visat förr i bloggen... Lamicell Platinum. Skulle köpt det på mässan men då var den färgen jag ville ha slut o sen när den kom in igen senare på dan hade jag haffat ett annat. detta schabrak är jag nästan säker på kommer infinna sig hos mig i framtiden.

Dock vet jag inte riktigt vilken färg. Innan var jag helt inne på rött, men nu har jag kollat på det blåa också, gosch vad snyggt!

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: SJM

jag hade valt ett blått!

2011-04-08 | 21:40:06
Postat av: Klara Dahlstedt

Lamicellschabraken har superbra passform! Jag har ett från en gammal kollektion. :)

2011-04-09 | 18:36:06
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback