Uteritt på schemat

Publicerat: 2011-04-21 | 11:14:10

Idag ska jag rida ut. Det är ganksa gött väder och förhoppningsvis har jag en taggad ponni! Funderar på att rida till kättilsröd,  antingen hela rundan (runt en 4hgård med massor av djur) eller bara tilll galoppsträckan. har bara ridit bort till galoppsträckan iår, och antagligen har dom släpt ut alla får, getter, grisar, kor osv. Så rider jag den rundan är hon nog lite tittig. Det är hon alltid de fösta gångerna djuren har kommit ut varje år.

Förhoppningsvis fotar mamma också! =)


Här skrittar jag o en kompis galoppsträckan tillbaka.
Det är en uppförsbacke så man galopperar åt ena hållet o skrittar ner x)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback