Utvärdering av Himledalens Ridklubb

Publicerat: 2011-04-03 | 08:03:21
har ju vart där två gånger. Första gången gick det uruselt. Igår gick det i af helt okej, andra klassen berodde på 5h väntan, det är jag helt 100 på.


Framridning: paddocken är jättestor, dock är sanden lite för djup för min smak.

Framhoppning: Bra, stor yta även här.

Banan: Fina hinder, manegen kunde dock varit lite större.

Cafét: Väldigt litet,  hade inte så mycket.

Läktaren: Liten.

Funktionärer: Mycket funktionärer, bra koll. Det flyter på snabbt allt.

Parkeringen: Igår såg det ut som en leråker så då körde vi och i princip alla fast, men då drog funnktionärerna loss alla med fyrhjulning. Eftersom att det är på gräs blev det geggigt för det hade regnat, men i höstas var det bra.

Anläggningen i sig: Jättefint runtomkrig,  men som jag sagt innan, lite liten manege och in´ne som läktare, café m.m.


Jag gillar Himledalens RK så jag rekomenderar att åka dit. Nackdelen är för oss att det tar ca. 1,5h ner o det bblir 3h totalt i bara åk väg.


Igår


Höstas
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback