Valborg

Publicerat: 2011-04-30 | 15:10:28
Denna valborg började med att åka till mikael med Nobless :)Vi tränade lite rättvända slutor ocgh flrvända slutor samt skänkelvikningar. Jag har ju börjat få in skolorna på henne men jag tror inte hon har gjort öppna och sluta o sånt innan, men nu efter ett tag börjar hon fatta =) Hon var väligt mjuk och fin idag, lite slö kanske men jag var väldigt nöjd med henne :)

När vi kom hem med henne spolade vi av henne och sedan betade jag henne en liten stund :)

ska snart börja göra mig iordning, elr kolla ut kläder ivilket fall. Det är ju valborg. Vad händer för er? Själv ska jag först in med ett gäng kompisar och se på cortegen, sedan ska vi hem till en tjej och grilla =) Vädret är ju med oss så det blir nog en toppen kväll! :)


henne en bild på mig och Molly valborg 2009


haha ocharmig bild, valborg 2009 ;)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback