Visste ni att...

Publicerat: 2011-04-20 | 22:15:15

Jag faktiskt inte ville provrida Nobless. Jag hade sett en mkt "finar och bättre" ponny. Men mamma tyckte vi skulle åka o kolla på henne så bokade hon in det och jag var skitsur. Innan jag red klappade jag henne knappt o hade 0 förväntningar. Jag hade provridit en annan ponny samma dag som jag gillade väldigt mkt så den var mest i tankarna. Men när Magda, hennes förra ägare red först tänkte jag att jag får ge henne en chans, hon kanske är bra endå? Och när jag hoppade upp var jag helt frälst <3

Fina fina sessa <3


Nobless och hennes förra ägare.
(Magda du får säga till om det inte är ok att lägga ut bilden)


Nobless nu <3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback