Dagens pass

Publicerat: 2011-08-23 | 20:40:55
Hejsvejs :)

Skulle egentligen ridit ut o hoppt i skogen men alla i stallet sa att det skulle vara lerigt och det var hinder i paddocken så red där istället. Blir uteritt på torsdag, imon vilar hon.

La iaf ut två bommar, oftast kom jag in i trav, saktade av till skritt o fattade galopp. Ibland galopperade jag in o bröt av till trav mellan. Hon lyssnade rätt bra :) Sen la vi även ut en vattenmatta haha. Första gången var skitläskig så hon hoppa två meter över typ. Sen tredje gången tvärstanna hon o vände o var "asrädd" haha. Men sen gick det bra. Märkte att de gånger hon hoppa typ 2meter över eller den gången hon stanna så skvette det sand på mattan när jag red, läskigt eller huuuur?
Det stod ett litet 60 hinder framme som jag skutta över några gånger.

Mitt mål var ju att få henne kvickare för hjälperna och mest galoppen. Var nöjd med henne, min fina tjej <3 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback