Förberedelser

Publicerat: 2011-08-03 | 17:30:33
Imon åker jag ju som sagt. Var iväg en sväng o köpte nya jeansshorts samt en bok o tidning förut;)

Sen var jag i stallet o pyssla om min fina ponny <3 Några i stallet är snälla och ser efter henne nu när jag är borta, superduper tack =)

Började packa för en stund sen men är typ redan klar. Ska ju vara över 30 grader på dagarna o 25 på kvällarna så det blir bara massa tunna blusar, shorts och tunikor som ska ner :)
Har även fixat massa tidsinställda inlägg, så minst två per dag kommer ut =))

Nu äre städning av rummet samt äta grillat som står på schemat! Rätt så najs! :)  
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Madde - vinn en digitalmålning av din häst !

Fin blogg :D



Skulle du förresten vilja vara med i en utlottning jag har ? Vinnaren får ett digialmålat porträtt av sin häst :) http://ricos.blogg.se/2011/august/utlottning.html

2011-08-03 | 20:56:32
URL: http://ricos.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback