Gårdagens pass

Publicerat: 2011-08-22 | 15:53:02
Igår red jag ju ut, förbi mig till en as bra väg. Travade o galopperade lite där o jobbade endel med halter. Hon tog halterna jättebra samt galoppen var fin. Traven var hyffsad fin, dock vare svampplockare och hundfolk ute som var lite farliga.

En fin konversation mellan mig o mamma (ingen annan hörde detta)
Jag: varför är det så många ute i skogen just idag?
Mamma: det är en fin söndag att vara ute i.
Jag: men pensionärer är ju lediga jämt?!
Mamma: haha så du tycker att det man ska setta upp en lapp att pensionärer endast får vistas i skogen vardagar mellan 8-16. Att resten av tiden ska vara till för hästfolk.
Hahaha skämtosido kul idé ;) 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback