Hemsidor

Publicerat: 2011-08-20 | 18:42:14

Jag älskar att sitta inne på hemsidor och kolla, både häst o "vanliga" saker. Här kommer iaf mina favoritsidor för häst:

www.charlies.nu Charlies häst och hund. Bra hemsida, dock vet jag att dom har mer i butiken så skulle vart kul om allt kom upp.

www.chevalridsport.se En butik nere i Kalmar med riktigt bra sortiment.

www.kingslandequestrian.co.uk  En hemsida med iprincip hela Kingslands sortiment, det är inte Kingslands officiella men en bra hemsida. Dock är mkt slut när man ska beställa. Kom ihåg att priserna är i pund!

www.johnwhitaker.com John Whitakers officiella hemsida. Kom ihåg att priserna är i pund! 

Har du någon bra hemsida att dela med dig av?   

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback