Home sweet home

Publicerat: 2011-08-11 | 20:57:20
Äntligen hemma. Blev en seg flygning. Först var planet försenat typ en timma för att det var för många plan som skulle in o ut från greklands flygplats. Sen körde planet via italien. SUCK!

Drog i pricip raka vägen till stallet o pussa på ponni <3
Red lite lätt i paddocken o kanske 30-40min. Bara skritt o trav. Hon var mjuk men ville inte riktigt vara med med bakbenen förän i slutet. Så visst kändes det att hon hade vilat 1,5 vecka... o hon hade allt gått upp lite oxå. Haha aja :)

Min Juicy tröja har kommit från USA o den var as bra (yyy) dock när man ska betala 750kr i frakt o tull är det inte lika bra.

Nu ska jag nog käka ngt sen sooova. Ap trött.


Haha juni 2009. Så tjock är hon  inte riktigt nu (aaa).
Fina ponnyn<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback