Komsi komsi!

Publicerat: 2011-08-14 | 21:16:27
Jag vill att Kingslands höst/vinter kollektion ska komma ut snart. I vinter är jag i stoooort behov av en dunjacka. Frös kroppen av mig denna vintern. Helt galet kallt har det vart.

Jag älskar ju märket Kingsland som ni säkert vet. Men vårkollektionen tyckte jag var en riktigt diss. Okej snygga saker, men bara i grått o rosa? Hallå? Haha nej men deras "vanliga" färger är ju blått o rött typ o det är ju mina o Nobless färger oxå, så det har passat så bra, men från vårkollektionen har det blivit ett par röda strumpr haha, medan från förra vinterkollektionen vare tröjor, jacka, dunväst, panband m.m. haha.


Denna skulle jag beställt förra hösten, men då var min storlek slut :(
Letar fortfarande efter denna, gaaaalet snygg! :)
Om ngn har en i storlek M är jag intresserad av att köpa/byta mot andra märkes saker!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback