Läderfärg

Publicerat: 2011-08-16 | 15:03:48
De vanligast är ju ljusbrunt, mörkbrunt och svart.

Ibörjan hade jag både brunt o svart på Nobless då min hoppsadel var brun o min dressyrsadel svart. Men nu när jag köpte en ny sadel i våras köpte jag en svart hoppsadel så nu använder jag bara svart utrustning på läder osv.
Jag tycker svart är mkt snyggare. Många har brunt på skimmlar men det tycker jag inte passar så bra, tycker svart är mkt finare på de allra flesta hästar, utan typ skäckar i brunt o vitt, dom ska ha brunt samt endel isabeller. Sen finns det självklart undantag. Vissa skimmlar är skitsnygga i brunt, men oftast inte - enligt mig.

Vad tycker du? Brunt eller svart läder?

 
Nobless i brunt


Nobless i svart
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback