Longering

Publicerat: 2011-08-19 | 15:05:32
När jag kom ut till stallet var jag fortfarande lika opepp. Så jag skrittade först fram henne för fot 10min, sen lonngerade jag 35min sen skrittade jag av henne ute 15min.

Nobless är ju ett ganska bestämt sto. Idag märktes det. I galoppen höll hon på o kicka o bocka hela tiden först haha. Men de tre sista fattningarna gjorde hon inget sånt på :) Sen blev hon skitsur när jag skulle byta varv första gången o sen gav hon sig o då visar hon hur sur hon är genom o sparkabakut, haha sötponi ska försöka visa hur arg hon är. Hon slöa till ett tag men när jag var på henne var hon piggare.

Blev väl verkligen inget superpass. Både jag o poni var opeppade så skyller verkligen inte allt på henne. Hade jag vart mer motiverad från start hade jag ju vart på henne o fått mer bjudning o fått henne o lyssna bättre. Båda ville väl att passet skulle ta slut, jag tycker nämligen det är skittråkigt o longera. Men men, poni är sötast endå <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback