Ridskoletiden

Publicerat: 2011-08-07 | 08:51:00
Började ju när jag var typ 8 på Alleby RK. Där red jag till jag precis fyllt 15 (då fick jag ju Nobless). Så 7 år totalt på ridskola från Barn 1 (nybörjare) till Ungdoms 4 (den högsta ungdomsgruppen då). Jag gillade den ridskolan mkt, deras galna ponnyer o hästar samt alla kompisar. Dom har även en fin anläggning som de har börjat rycka upp nu (två maneger, en gruspaddock o en gräspaddock).

2006 började jag hoppa klubbhoppningar, här är lite bilder:


Här hoppar jag Tiffany,  min favorit på ridskolan <3


Aramiz, en fin ponny :)


Julhoppning på Tina


Tiffany o jag, maskeradhoppning


Ngn hoppning med Tiffany


Ivan o jag


Brutus o jag
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Hanne

Tiffany .. fina fina tiffany ... <3

2011-08-09 | 12:28:13
URL: http://coronaonslow.blogspot.com


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback