Säkerhetsväst

Publicerat: 2011-08-09 | 09:43:00
Egentligen borde man använda säkerhetsväst jämnt när man rider. Men det är inte många som gör. 
Jag använder aldrig säkerhetsväst när jag rider dressyr.
Ibland använder jag det när jag rider ut och ibland när jag hoppar. Oftast bara om jag vet att hon kan vara lite extra pigg eller att det blåser ute, eller om jag ska hoppa lite högre.
Dåligt jag vet, ute o i hoppning bör man ha det jämnt, jag har ju en racesafe o dom är ju det skönaste man kan ha.


som sagt, verkligen inte alltid när jag rider ut.


inte alltid när jag hoppar som sagt...
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: sanna - hästblogg!

samma här! Andvänder det sällan! men ska börja andvända de mer nu! :)

2011-08-09 | 13:20:51
URL: http://sasasanna.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback