Schabrak

Publicerat: 2011-08-22 | 15:45:12

2009 beställde jag ett ländtäcke från exklusiv horse wear, grönt med röd brodyr. Det var ju precis i början med Nobless och då hade jag ingen speciell "färgkombination". Nu går jag ju antingen i rött eller blått. Iaf så har jag inget som går i grönt o passar med detta.

Då tänker jag mig:
Ett vitt schabrak. Med grönt kantband. Röd passpoal. Grön brodyr.
Till detta rött swarovski.
Ländtäcket till framridning osv.

Tror detta hade blivit skitläckert, men nu har jag flera vita schabrak, så detta får vänta. Men bara en tanke, med tanke på att jag har använt ländtäcket typ 2 gånger på 2,5år bra.


Ursäkta min fula redigering på schabraket...

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback