Stallboken

Publicerat: 2011-08-08 | 10:42:00
En väldigt bra sak tycker jag är stallboken. Där skriver jag varje dag när jag rider, vad jag gjort, hur det har gått m.m. Även om hon vart varm/svullen någon stans. Om hon skos, tas tempen på m.m. Det är väldigt bra då man lätt kan gå tillbaka o kolla vad man har gjort. Även om hon är skadad och man har tempat några dagar och ringer vet. då kan man uppge hela veckans temp, eller andra skumma saker man kan ha hittat.

Jag har gjort det iprincip hela tiden jag har haft henne så då kan man gå tillbaka o kolla vad man gjorde för flera år sen, superkul :)

Stallboken finns ju för öst, väst, syd, nord beroende vart du bor. Men då finns det bra lokala informationer. 

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback