Uteritt

Publicerat: 2011-08-12 | 14:50:37
Idag red jag ut med en tjej i stallet :) Dock faller min ponny för grupptryck haha. För den andra hästen blev rädd/fjanta sig o börja backa o gräja. Såklart gör Nobless samma sak -.- Så vi hoppa av o ledde dem lite. Sen hoppa vi upp igen. Detta var på en grusväg där vi red fram o tillbaka så jag red förbi där igen. Först krångla hon pyttelite o andra gången gick det jättebra. Skänt och  ha vunnit över henne haha. Hon brukar bara fjanta sig om ngn annan häst gör det eller om jag inte ridit där på ett tag o idag föll ju båda de sakerna in haha ;)
När jag trava av i slutet var hon jättefin.
Galoppen drog hon o var jättetaggad o ville bara springa o inte ta rätt fattningar haha. Hoon var ganska galen haha ;)

Det var mysigt väder o kul pass när ponni uppförde sig efter ett tag =))
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback