Varför växer inte pengar på träd?

Publicerat: 2011-08-17 | 20:01:26
Gaah vill ha massa pengar. Jag får ju största delen av min lön snart (den 25e)  men har ingen riktig koll på hur mkt den är på o eftersom jag ska spara undan det allra mesta + köpa en iphone 4 så vill jag inet köpa ngt förrän jag vet hur mkt pengar jag får in.

Sen är jg behov av mer vardags kläder, nu har jag börjat dra ner på hästsaker då jag inte måste ha ngt. Både jag o Nobless har det vi behöver. Men det man behöver och det man vill ha är två helt olika saker.

Men ngra hästsaker som ska köpas i höst är iaf:
* Kingsland dunjacka
* Svart kavaj
* JW tävlingstäcke
* Ett schabrak

Men nu pajjade ju min kamera igår oxå, så skulle behöva köpa en ny, har suttit o kollat ltie på det, 3000 får man ju ge som billigast för en system, åååh =(


Detta Whitaker täcket MÅSTE Nobless ha, gaaaaaalet fint!!!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback