Zzzzz

Publicerat: 2011-08-15 | 21:30:28
Är så himla trött va?!
Först var jag i stugan, vi blev sena men kom dit precis efter 9, var inte hemma förrän vid 5. Då åkte jag o mamma till stallet. Det hade blivit översvämmning påväg ner till hagen ;oo o typ bara mina stövlar i hela stallet som var tillräckligt höga, haha skills??

Red lite markarbete idag, Jobbade endel med små galoppvolter. Då lät jag henne bli lite låg för att orka runt. Annars gick hon i bra hög form, i början lite slö, men sen blev hon piggare o gick bättre <3

Mamma tog några få kort, vet inte om dom var så mkt att ha, har inte fört in dom på datan än, har inte orkat, det får bli imon.

God natt typ.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback