DISSAR Kingsland summer 2011

Publicerat: 2011-02-09 | 17:41:25
vad hände där?
Jag älskar Kingsland galet snygga saker, men i den nya kollektionen hitta jag TRE saker jag sa köpa, inget mer =(
Visst de hade betydligt fler snygga saker men grejen är att jag kan inte ha grått till Nobless det passar liksom inte o i princip allt innehöll grått, och ulltröjorna typ rosa;o det gör hv polos vår kollektion med, vad gick snett? jag kan inte ha rosa, våra färger är rött, blått o vinrött!!

Det jag ska köpa är iaf den röda pikén MUMS! även ulltröjan fast blå, ev en annan ulltröja. O kepsen i rött :) Jag la till den röda tröjan i vänstra hörnet nertill bara för den var fin, men tyvärr grått haha :( 

Jag dissar alltså för att det är fel färger för MIG och NOBLESS, inte sakerna i sig då de är supersnygga många av sakerna:)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: josephine -

jag hittade en massa jag blev kär i :D Men dem sakerna du la ut e riktiga mumsbitar !

2011-02-12 | 23:03:27
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback