=)

Publicerat: 2011-02-24 | 21:03:30
Först gå upp tidigt åka till stallet o fixa ponnin o åka till Billdal :) Träna ju för Stefan Jansson, duktig kille haha. Nobless var iallafall duktig <3 Men ibörjan red jag dock som jag vet inte vad? Fast i slutet blev det bättre ordning på mig haha! =)

Sen vare lasta ponnin och åka hem med henne sen vare dax för eurohorse mässan. På min inköpslista fick jag köpt ett rött swarovskipannband och en KL ulltröja :) Sen blev det lite småsaker med. Men eftersom jag ska på mässan o showerna både lördag o söndag visar jag inte bild på det jag köpt föränn på söndag =)

Lyckad dag! Imon e det skola o stallet, sen beroende på hur tidsschemat ser ut kanske jag sover hos min kompis, hon jag ska gå med på horse show på lördag =) TAGGA!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback