Heldag

Publicerat: 2011-02-23 | 21:41:42
tog 7 bussen imorse till billdal o var inte hemma förän 7 på kvällen. Stefan träning idag men min grupp hade bara stalltjänst typ.
Sen åkte jag direkt till "mitt" stall, elr aa där Nobless står, ni fattar. Först var hon varm där hon var igår, men jag red lätt, först skritta fram på långa tyglar 15-20 min sen skritta jag yttligare 10min typ, samlad. Efter det travade jag en stund och hon var helt ren. Sen skritta jag av henne i typ 20min så hon skulle få skritta ut ordentlig.

När jag precis kom tillbaka hade ridit kände jag över benen o då var båda varma, jämnvarma eftersom hon precis rört sig. Sedan kände jag på hennes ben precis innan jag skulle gå hem när hon stod i sin box, kanske 20min senare. Då var iaf benet o hoven inte ett dugg varmt, awesome! =D

Imon ska jag ha med henne till skolan o träna dressyr för elittränaren Stefan Jansson. Sedan åker jag direkt till Horse Show mässan med min kompis Linda o hennes mamma. Förhoppningsvis träffar jag mina sysslingar o deras mamma på mässan, har saknat dom superduper mkt <3

Kram!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback