Huva eller inte?

Publicerat: 2011-02-12 | 20:34:01
Imon ska jag hoppa Clearround i Kungsbacka :) Blir nog 80 två gånger :)


Outfiten blir nog:
HV Polo Fleece
Kingsland dunväst - framridning
John Whitaker ridbyxor
John Whitaker schabrak
John Whitaker hvua??

Har inte bestämt mig om jag ska ha huva eller inte, tror jag tar det då hon lär vara vääääldigt pigg:) men jag ska diskutera det med mamma o se vad hon tycker ;)

Har inte bestämt mig vilka skydd jag ska ha heller, mina svarta hampa pro e jättesmutsiga. jag köpte ett par svarta på mellandagsrean men jag e så seg så har inte testat de än, ska testa imon, passar dom ska jag ha dom, annars får jag ha mina röda John Whitaker, fast då skippar jag nog garnaterat huvan haha.

Framridningen ska jag ha ett blått ländtäcke från Capriole.

Ska ha mina mountainhorse ridstövlar då tretornen är på lagning. 

Och jag måste ha säkerhetsväst på mig då jag är under 18, så blir min race safe. 

Sen lite tillbehär som spö, vantar o sånt, men bilder kommer imon
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Hanne

du kör JW ser jag ;D snyggt!

2011-02-12 | 23:12:44
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: Sabina

Lycka till! :) Fin blogg btw ;)

2011-02-13 | 01:47:59
URL: http://szander.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback