Kallt o storm

Publicerat: 2011-02-11 | 22:01:39
Åkte direkt till stallet o skulle ta in hesten, men dom hade mat o hon e ett matvrak o jag har ju sagt att hon är vääääldigt sur nu haha så hon dampa o det tog typ en kvart att ta in henne  ;s jag vart suuur då!

Egentligen behövde jag rida ut, paddocken var typ skritt o travbar o det var halt o pissit ute o det snöa, så hon fick stå idag, lika mycket motion i hagen typ!

Roliga veckor framför sig

Denna helgen: träning för mikael imon, o kanske clearround i kungsbacka på söndag
v.7 Looov, ska jobba mån-ons på tors blir det nog träning för a-tränaren ted
v.8 På torsdag träning för Stefan Jansson (tävlat bl.a. FEI program), ev mässan på fredag, horse show på lördag och söndag
v.9 Hoppträning för Anna Emanuelsson (tävlat sm, em o massa)
v.10 Fyller 17
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback