Kolla vad jag hittade...

Publicerat: 2011-02-22 | 21:24:28
jag hitta bild på min lilla Tritla, vad stor hon har blivit <3

För er som inte vet:

Tritla

Jag red ju islandshästar mycket när jag var yngre, det var en dam som hade ett par som jag red i 5 år totalt. Iallafall Tritla föddes 25maj 2006, ägaren ringde under förlossningen till oss o jag bor ca 200m från stallet, ändå tog jag o mamma bilen, för att vara där så snabbt som möjligt.

Underbara lilla tjej. 5 Juni, jag minns det som igår då hade vi namngivningen för henne haha. Jag var namngivare o hällde paljetter över henne som ägaren gav mig hahah. Vi sjöng o drack cider o hade supermysigt. ¨
Jag var den första som badade henne, var med första gången hon fick en grimma på sig, när jag o ägaren red ut på hennes 2 andra isisar första turen Tritla sprang med. 

Detta var verkligen en häst med otroligt psyke! Sakna <3


<3


första gången hon reser sig upp


första gången hon står haha, vingliga ben

 
Nyfödd <3


tvättning :)


sweet ;)


:)


<3

såhär ser hon ut nu:


kolla vad stor hon har blivit =D

Hon är tydligen sadelvan änså länge så dom börjar nog inridning snart.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback