Kommande tävlings outfits

Publicerat: 2011-02-18 | 11:39:34
Här är de outfiterna jag kommer ha på kommande tävlingar

Den röda kl tröjan oo det röda swarovski pannbandet köper jag på mässan, o det blåa swarovskit o turkosa spöt önskar jag mig i födelsedagspresent.

Jag har med huvor på bilderna men de kommer nog inte användas.

Sen varierar det mellan mina tretorn o pioneer o mountainhorse, och mellan min charles owen hjälm o lamicell. Bootsen har jag endast om jag tävlar på gräs. Ska ju köpa ett till schabrak på mässan så det gör jag en till outfit med sen haha.


Vinrött schabrak - Hööks
Vinröda skydd - Hööks
Vinröd huva - Lamicell
Blå kavaj - Equipage
Blått spö
Blått swarovski





Vitt schabrak med brodyr - Jacson
Röd tröja - Kingsland
Rött swarovski
Röda boots - catago
Rött spö




Rött schabrak - John Whitaker
Röd huva - John Whitaker
Blå kavaj - Equipage
Rött Swarovski
Blått spö



Vitt schabrak med blå kant - fick med Nobless
Blå huva - Hööks
Blå kavaj - Equipage
Blått Swarovski
Blått spö




Turkost schabrak - Scapa
Blå kavaj - Equipage
Blått swarovski
Turkost spö 




Överst: Vitt jacson med röd brodyr
Svart kavaj - sjöhagen
Rött svarovski

Underst:
Vitt med blå kant o passpoal
Blå kavaj - Equipage
Blått swarovski
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback