Ny shoppinglista

Publicerat: 2011-02-14 | 19:41:27
eftersom att på min gamla shoppinglista till gbg stod typ kl dunväst o sånt med o det har jag ju köpt, så gjort en mer uppdaterad (Y)

Det som SKA köpas är iallafall:

* Tävlingsschabrak som går i rött, kanske lamicell eller anna scarpati?

* Svart pullarträns

* Rött swarovski pannband

* Svarta pioneeerstövlar

och KANSKE en ulltröja från Kingsland, röd
beror på omm jag hittar något bra mässpris på den, annars fyller jag ju år 2 veckor efter mässan så då lär det stå överst på önskelistan i sånnafall hahaha :)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: josephine -

fint med rött swarowski!

2011-02-15 | 02:40:23
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback