Oj oj oj...

Publicerat: 2011-02-15 | 10:00:00
Jag har rotat lite i arkivet som man brukar säga hahaha, satt o kollade igenom bilder från i början med Nobless, shit vad hon har utvecklats :D



Första bilden är typ två veckor efter hon kom hem till mig. Andra bilden är tagen i december 2009, det var kolsvart ute så ljuset är super redigerat, därav kvalitén.  Sista bilden är förra sommarn på en Horsemanship kurs, bilden är ju 9 månader gammal, så hon har ännu mer muskler nu :)




Haha ja som ni ser har hon biffat till sig än del :) jag hade ingen bild utan täcke när jag red dressyr, senaste var i somras och då hade hon betesmage hahaha, och några bilder när jag red barbacka i grimma, de bilderna går inte riktigt att jämföra med.
Som ni också ser har hon fått en mycket stadigare form. Hon är fortfarande låg ibland, men det är mkt mkt mkt bättre. På bilderna är hon dock inte så låg ut på ngn av dem.
Kolla på min sits 2009, haha K A T A S T R O F A L. Skänklarna, överlivet o blicken bl.a. pinsamt.

Jag tycker det är kul o kolla igenom gamla bilder när man ser resultat, eller är det bara jag?
Tycker du att Nobless har blivit finare sen jag fick henne??
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback