Plugg

Publicerat: 2011-02-08 | 21:21:55
Idag vilade Nobless, tisdagar brukar vara henens vilodag, det brukar passa bra med veckoplaneringarna. Så jag åkte direkt ut itll stallet o mockade o fixade allt, sedan gick jag ut o gosade lite med henne i hagen tills mamma kom typ. Hon var lite sur då o då, igår var hon också grinig o stalläägaren sa att hon hade sparkat massa i väggen, så det är nog brunst time. Men hon e bäst endå <3

Nu har jag pluggat hela kvällen, gjort klart en debattartikel, en riddagbok o en planering till dagelev haha. Så det e bra (Y)

Imon har jag praktik i stallet :) så jag rider ut då medans det är ljust och så kommer jag hem tidigt, awesome!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback