Resultat

Publicerat: 2011-02-13 | 16:31:49

Red fram  i nästan två timmar ;oo det var ju anmälan på plats så det blev ju fler o fler starter hela tiden, liute surt men men. Skrittade ju typ 1,5h så haha ;)

Banan bestod av 9 hinder o alla var titthinder, vattenmattor, plank, stoooora infångare o blommor m.m.

80cm - 4fel, rev första hindret, hade lite för mkt fart, hon var galet pigg hela ritten men hoppade allt som hon skulle(Y)

80cm- 4fel, hoppade 80cm igen, rev denna gången fjärde hindret, tog ut vägen lite för mkt så kom lite snett, men tryckte på henne o hon hoppa, men det var en oxer så det blev ett pet då hon inte räckte över helt p.g.a vägen. Galet pigg även denna ritt, men mer rytmiskt än den första.

Bilderna är från efter jag hade ridit, då sken solen o det var jätteskönt, heöa 1 + grad lyyx. För när jag åkte till stallet imorse var det -10 grader, inte okej!

Nöjd med min lilla sötis, som förövrigt var jättefin på framridningen <3


<3


haha :)


sötis<3


Denna e go tycker jag <3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Sabina

sv: Tack! :)

Det gick ju bra då! eller? ;D

2011-02-13 | 17:03:44
URL: http://szander.blogg.seq
Postat av: Mimmi

Gud så söt ponny! :D Vad kul att det gick bra!

2011-02-14 | 08:46:56
URL: http://skackarna.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback