Skiiit väder!

Publicerat: 2011-02-10 | 19:45:05
När jag vaknar och kollar ut SNÖAR det? ;oo under dagen har det smält bort och övergått till slask och ösregn..

Först var jag på billdal till typ halv 3, vi sluta tidigare :) red Zlatan, inte den piggaste på det stället om man säger så men hade iaf sporrar o dressyr spö haha! Men han e mjuk iaf så det e gött:)

Sen raka vägen hem, paddocken var slaskig som bara den o det ösregna så jag övervägde att inte rida, men viking som man är så broddar man hästen o rider 50min :) I början krulla hon ihop sig lite för mycket men red bara så hon skulle få en bra, fin o hög form! hon var duktig min lilla sessa <3
dock blev det bara skritt o trav, underlaget var faktiskt skapligt, men jag våga inte galoppera på det.

Igår red jag ut i vårsolen, det var underbart <3 fast hon var väääldigt pigg o busig haha :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback