tyyyyypiskt

Publicerat: 2011-02-16 | 21:51:10
Det fanns ingen plats i ponnygruppen imon på hoppningen o jag o mamma kom fram till att jag inte hoppar i hästgruppen - jag har ju trots allt poooownie  ;)

Det har kommit snö nu :( Jag hoppas vakna upp imon o all snö o is ska vara borta, solen ska lysa gräset ska vara grönt o blommorna på g. Det e inte så trovärdigt så min andra önskan är typ maaaaassa snöö som går o rida i. Antagligen kommer heller inte det uppfyllas så får väl vara inställd på ett kallt, omotiverat och hårt(?) ridpass haha.

Men men... först en natt där jag får sova hur läääänge jag vill (Y) Sen ska jag be mamma fota imon om vädret är vettigt! :D


Vill att det ska vara varmt o sommar o tävlingar <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback