2010

Publicerat: 2011-01-03 | 10:10:00
Här kommer lite om mitt år 2010 :)

Januari-
Hände inte mkt, det var kallt och mycket snö.
Red men var nere i en svacka.

Februari-
Vädret var lika jobbigt nu.
Ridning som vanlgit.
Började med nationella i skolan.
Göteborg Horse Show

Mars-
Jag fyllde 16år
Jag o Nobless firade 1 års dag den 22 mars
Årets första cr på bulycke

April-
Nu började tävlingarna dra igång, påskhoppning, bohuscupen lag.
Våren börja komma o snön var borta

Maj-
Bohuscupen andra omgången.
Vi hade hand om Bc final
Tävla vår första lokala dressyr

Juni-
Först lokal hoppning på tjörn
Nobless gick på bete
Var på mallorca
Red

Juli-
Jobbade
Red

Augusti-
Jobbade
Började gymnasiet
Red

September-
Lokal dressyr
Mer träningar
Cr hoppning

Oktober-
Lokala hoppningar

November-
Stefan Janson träning
Dressyr cr
Stockholm Horse Show

December-
Massa snö igen haha
Trimmning i snön
Anna Emanuelsson träning
 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback