Dagen

Publicerat: 2011-01-11 | 21:33:17
Först var jag i skolan till kvart över 3. Sen drog jag o en kompis in till stan där jag köpte en Juicy tröja på Raglady.

Hem byta om äta snabbt sen till stallet. Red i manegen, vägen dit var glashal o när jag ledde Nobless ner för manegebacken så ramla jag hehe. Men Nobless var lugn :) 
Ibörjan var hon jobbig, sen arbetade hon bra. Jag red mkt utan stigbyglar o det var musik på nästan hela passet så jag gjorde massa ökningar till Smoke on the water bl.a. haha. Arbetade henne på små volter o flyttningar. I slutet blev hon dock lite ihopkrullad. Men det allra sista gick hon bra o hon var väldigt mjuk =)

Nu när jag kom hem har jag duschat o vikt alla minakläder i min garderob tog nästan en timma ;oo

Ska äta tacos nu sen sova, imon har jag apu =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

sv: tack! Jorå det rullar på! :)

Kram!

2011-01-12 | 14:01:38
URL: http://ellminas.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback