Dagens ridpass

Publicerat: 2011-01-09 | 15:28:03
Det är ju ISGATA ute... men skulle jag rida ut skulle det vart ännu faligare o paddocken var väääldigt blöt så jag ledde henne upp till manegen (självklart med broddar).
Det hade vart hoppträning innan o den avr precis klar när jag kom in så det var fortfarande massa folk o hinder. Så i början var hon väldigt spänd o rädd för en dam som satt på en stol. Sen släppte hon och var mjuk o fin. Jag sänkte ner två av hindrena som var kvar (dom använde dom ej) till ett kryss o ett räcke på kanske 50 o red igenom ehnne mellan dom. Har ingen aning om va det var för avstånd, det blev lite konstigt ibland för hon blev väldigt pigg o drog, men fick tillbaka henne så hon korta sig iaf.
Var nöjd med henne o mamma tyckte det såg bra ut =)



Såhär avancerad var övningen haha

Dagens outfit:
Tröja, jacka o pannband från Kingsland
Ridbyxor o schabrak från John Whitaker
Ländtäcke från Capriole
Stövlar från Tretorn
Hjälm från Lamicell
Skydd från Pro
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback