Hemma

Publicerat: 2011-01-03 | 19:56:59

Nu är jag hemma, först jobbet sen stallet.

Red i paddocken, det var första gången på super länge hon gick 3 dagar på rad på banan men det var nödvändigt. Jag är emot att dom ska gå på banan för mkt, men det var blankis HELA vägen från stallet bort där man rider = förenat med livsfara. Varken jag eller mamma var så pepp på att riskera världens finaste ben. Och med tanke på att hon ska stå imon så kunde hon inte stå idag.
Det blir uteritt onsdag, fredag och söndag denna vecka. För på torsdag och lördag ska jag till min tränare =D förhoppningsvis vill säga, det har precis börjat snöa o mamma sa att det skulle snö tisdag, onsdag, torsdag, mysigt men ej transport väder. Vi kör inte transport om det snöar!

I början var hon jobbig och jag red bajs. Men sen lugnade jag ner mig och drev på lite extra o då släppte hon =D gjorde inget konstigt, lösgörande, skänkelvikningar, ökningar m.m. Hon var duktig iaf :)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback