Köpa på GBG Horse Show

Publicerat: 2011-01-09 | 15:57:56
Nu e det ju mindre än 2 månader kvar till Göteborg horse show, så självklart har jag gjort klart min inköpslista haha.
Jag och en kompis ska gå hela Lördagen och sen ska nog jag o mamma in på mässan på söndagen o köpa ett par pioneer stövlar.



Det som ska komma med mig hem är ett blått Swarovski pannband o en KL dunväst + ett par stövlar!

Har jag pengar över så ska jag antingen köpa ett schabrak, från antingen anna scarpati eller hv polo, eller en tröja från hv polo eller kingsland. Jag får förhoppningsvis lite pengar av mina föräldrar som ska gå till något av det sistnämda, eller ett nytt träns =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback