Lång dag

Publicerat: 2011-01-13 | 19:35:54
jag tror jag är sjuk, huvudvärk, snorig o skakar som ett asplöv o har vart hängig hela dan.

Gick upp 05.50 idag o var i godtid till bussen skulle gå men tror ni inte skiten är 10 minuter sen så att man missar bussen från nisse, suck. Ut till Billdal. Bytte till den andra gruppen o red dressyr på en övertänd Smilla haha, men i skritten och traven uppförde hon sig efter ett tag, galoppen var studsboll, lufthopp o så sparka hon bakut en gång haha, mindre dressyrigt om man säger så. 
Tog bussen därifrån rakavägen ut till stallet. Red Nobless i paddocken, den var lite hård men trava o skritta bara o trava bara på spåret. Mkt övergångar o hon var mjuk o fin, min älskling <3

Nu ska jag ta ett glas varm oboy o snart sova o hoppas jag kan gå till skolan imon.


Första uteritten <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback