Min utrustning

Publicerat: 2011-01-02 | 15:16:05
Hjälm:

               
Charles Owen med JW autograf  |   Lamicell Master


Väst:

  
Race Safe


Stövlar:
                
        Tretorn             | Mountain Horse (ej bild) | Termo ridstövlar Mountain Horse (ej bild)


Skor:

                      
CRW                          | Mountain Horse           | Jacson


Jackor:

        
Kingsland              |    Jacson                   | Equipage


Tröjor: har massor, men här e mina två favoriter:

 
Båda från kingsland


Ridbyxor: har massor men här e mina favoriter:

 
Båda från John Whitaker


Orkar inte gå in på tävlingsgrejer, strumpor, mössor osv. osv
Sen har jag ju gammal hjälm o väst o allt sånt som jag kan använda, men detta e det jag avnvänder!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback