Plugg

Publicerat: 2011-01-21 | 21:37:45
Efter skolan drog jag raka vägen till stallet o red lite lätt i manegen. I början var hon stel o jobbig, men jag insåg ganska snabbt att det var min ridning det var fel på så jag mjuknade o tryckte på henne, så fastän vi var 6st i manegen så gick hon riktigt bra efter ett tag och ja var nöjd :')

Nu har jag pluggat i typ två timmar, matte b o marsvin. På tisdag har vi prov om marsvin, guldhamster, dvärghamster o kanin. Kul, jättekul.

Imon blir en hektiskt dag först till stallet tidigt o promenera stumpan, sedan hem o byta om. Sen har farmor 80 års firande så vi blir väl 55 pers, så jag ska hjälpa till. Pappa hämtade min faster o hennes man idag på flygplatsen som kom från usa (dom bor där) men just nu bor dom hos min andra faster, men imon får jag träffa dom vilket ska bli super skoj, har inte träffat dom sen dom var här i somras.

Stall Adam har Kick Off imon oxå hinner jag hem tills då så ska jag gå på den med.

Nu är det städning av rummet som står på tur.

På söndag kommer sadelmakarn, underbart med en ny sadel =) =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback