Sjuk

Publicerat: 2011-01-14 | 19:49:40
I sista sekund valde jag att gå till skolan - fel beslut, jag satt o nös o snurvla o lät som en tiger (haha) mest hela tiden. Just nu mår jag allmänt skit o gissar på att jag har feber. Åkte iaf direkt ut till stallet o red ut, hon var duktig men tyckte det var lite jobbigt å galoppera i djup snö. 

Kiropraktorn var där idag o nästa gång skulle hon ta o kolla på Nobless för hon har tydligen ngn idé om att hon är knottkänslig och att det hänger ihop med ngt i magen? Jag vet inte vad jag ska tro, men det e värt ett försök. 

Imon kl. 10 ska jag träna markarbete för en tjej jag inte har tränat för innan. Ska bli kul bara jag inte typ  svimmar av sjukhet, men jag överlever nog. Vill man så kan man!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback