Tretorn

Publicerat: 2011-01-12 | 20:38:43

De finns ju 4 främsta modeller av Tretorns ridstövlar.

Den första är ju Tretorn Comfort, den är ju utan snörning och finns nog bara i grå tror jag. Jag är själv inget jättefan av gråa saker till hästar (om det inte e vita, svarta elr vissa skimmlar)   och jag tycker inte den är så jättesnygg. Den finns oxå i shortchaps. Stövlarna tror jag ligger runt 1500.




Tretorn Advance är ju den vanligaste, jag har ju ett par i svart. Dom e supersköna o jag gillar dom, den stora nackdelen är ju vatt iprincip varenda ponnyryttare har dem så man är ju knappast ensamma med dem. De finns i färgerna röd, svart, mörkblå, ljusblå och brun. Kostar 3000.




Tretorn Falsterbo är ju lite läderaktiga med guldsnören. Jag tycker dom är jätteläckra o skulle lätt kunna tänka mig ett par sånna, till mitt guldiga swarovski mums! Snygga och inte så vanliga, än haha! Kostar runt 4000 tror jag.



Den senaste ska mer se stilren ut, men har ändå lite "gummisko" detaljer, jag gillar inte denna stövel, antingen kan man ha en annan tretorn stövlen som sticker ut eller en stilren läderstövel, jag tycker inte denna var fin! Jag tror den ligger runt 5 också, eller 4.

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Josefin ledner

Falsterbo ligger på 5 och den sista nr 4 , Hammarö terrorn kostar knappt 2

2011-01-16 | 10:34:32


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback