Utvärdering

Publicerat: 2011-01-05 | 19:18:20
Av mitt Swarovski pannband.

Jag har ett äkta i guld, med svart läder. Jag älskar det så sjukt mkt. Så gaaaalet snyggt.
Överst på min lista på gbg horse show är ett blått swarovski. MUMS :D

Swarovski pannband finns i alla världens färger typ haha nej man vanligast är silver, guld, blå, röd, blå/röd(vit m.m.

Jag köpte ju mitt på stockholm horse show för fynd priset 500spänn det var 50% på det och valnligtvis får man ge ngn stans mellan 800 till 1000lappen.


Ljuset e lite konstigt, o även vinkel, det är lätt böjt
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Anonym

vi sover på något hotell där. Kommer dit den 24 åker hem 25 ;)

2011-01-05 | 21:18:31


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback