15 juli

Publicerat: 2011-07-16 | 13:45:19

Igår red jag ut, det blev fint väder trots allt :) Jag började med att trava fram på en jätte mjuk grusväg. Sedan galopperade jag i "galoppbacken" några gånger o tränade på rätt galopp på rakt spår. Sedan gick jag tillbaka till deb mjuka vägen o skulle köra lite lätt galoppträning där med men så blev det inte riktigt. Mitt pucko till bror var med med cykeln. Hon blev ju självklart livrädd för den o fick hålla på o galoppera 15-20 min innan hon slutade att fatta fel galopp. Såklart fattade hon rätt endel, men sen blev det fel igen gaah. Hon var iaf mjuk o fin o sen travade jag av henne en stund innan jag skrittade hem. Hon var genom svettig o alldeles skummig = en häst som arbetat bra :)
var nog ute över 1,5h, bra =)  


galopp backen :)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback