Drar snart igång det igen..

Publicerat: 2011-07-05 | 21:26:34
yes ni läste rätt, bloggen är snart i full rullning igen. Jag ska bara skaffa ny design innan men en kompis i stallet lovade o fixa det,  snällis =)

Hitills har jag jobbat 1 vecka och 2 dagar av 5 veckor, utlandsresa är bokad och till helgen blire falsterbo. Nobless har även debuterad dressyr på utebana, dålig start men whatever.

Hörs!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: anna

Hej.

Hamnade här av en slump.

Vad roligt att se NObless igen och att hon är så fin (smal) och duktig!!:)

Jag stod i samma stall där hon föddes upp , eller jag stod inte där,men min häst naturligtvis. har alttid undrat hur det gick för henne , men nu vet jag. D u verkar ha gjort ett strålabde jobb med henne , för jag minns henne som väldigt snäll, men när det kom till arbete så var hon fröken ättika precis. Och presis som du skrivit om henne : ranghögt matvrak:) Komme r säkert at följa din blogg här och se hur det går för er. lycka till och fortsätt framåt:)

Mvh Anna

2011-07-08 | 21:51:01


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback