Nobless

Publicerat: 2011-07-08 | 19:10:32


Nobless
Född:
1998
E: Bravo RW 87
U: Nikita 23978

UE: Zinsky xx
Ras: Svensk Ridponny
Mankhöjd: 147,7cm
Imp: Född i tvååker, nere i varberg.

Den 22 mars 2009 fick jag hem min första ponny, Nobless. Hon stod nere i Varberg, i trakterna där hon är uppfödd. Tjejen som hade henne innan mig hade haft henne i knappt två år, då hade hon gått några clearounder i hoppning och dressyr. Innan det bara vart skogsmulle. Så hon kunde inte särskilt mycket när jag fick henne. Idag tränas hon LA i dressyren. Jag tävlar LB dressyr då jag satsatde med hoppningen från början har hon inte vart ute på så många dressyrtävlingar. Under hösten/vintern kommer jag att starta LA om allt går som planerat, men först vill jag ha lite mer stadiga ritter i LB. Hoppning har jag startat upp till LC med nollor med henne.  
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback